Nasza Firma

Sklep internetowy Mobil3 zajmuje się sprzedażą akcesoriów i podzespołów związanych z naprawą kart graficznych tj. pamięci, procesory, wentylatory, przetwornice, radiatory, pasty termoprzewodzące, thermal-pady. Produkty są nowe lub odzyskane z demontażu. Oprócz produktów związanych z naprawą kart graficznych zajmujemy się sprzedażą różnych towarów z nadwyżek produkcyjnych zagranicznych sklepów internetowych.

Serwis Mobil3 zajmuję się kompleksową naprawą kart graficznych. Zakres naszych działań obejmuje zarówno podstawową diagnostykę, wymianę kompletnych elementów, aż po zaawansowane naprawy poszczególnych podzespołów karty graficznej. Posiadamy profesjonalne urządzenia do diagnostyki i naprawy, a serwisanci z wieloletnim doświadczeniem, szybko i sprawnie poradzą sobie z każdą usterką.

Zajmujemy się pogwarancyjną naprawą kart graficznych wszystkich marek: MSI, Gigabyte, Asus, EVGA, XFX, Sapphire, Zotac, Powercolor i inne.

Co nas wyróżnia:
Diagnoza urządzenia już od 100 zł.
Posiadamy doświadczenie w zakresie napraw wielu różnych modeli kart graficznych
Szybkość i solidność napraw to cechy, którymi się kierujemy nieustannie podnosząc jakość naszych usług
Na wykonane przez nas naprawy wystawiamy pisemną gwarancję
Nie korzystamy z usług podserwisów. Jako jeden z nielicznych serwisów mamy sprzęt do naprawy i wymiany układów BGA. Nie zlecamy pracy podwykonawcom dlatego możemy świadczyć usługi o najwyższej jakości.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszego serwisu na poszczególnych podstronach tematycznych.

ZASADY SERWISU KART GRAFICZNYCH:

OPAKOWANIE

1. Mobil3 wymaga, abyś przesłał tylko produkt i ŻADNYCH AKCESORIÓW. Nie dołączaj kabli, płyt CD/gier i instrukcji.
2. Aby chronić swój produkt i gwarancję przed uszkodzeniem podczas transportu, należy użyć materiału amortyzującego (pianki, folii bąbelkowej) i sztywnego pojemnika, takiego jak kartonowe pudełko. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu Mobil3 nie odpowiada.

ETYKIETA WYSYŁKOWA

1. Użyj dołączonej etykiety PDF i przyklej ją na górze pudełka.
2. Jeśli nie używasz dołączonej etykiety PDF, zanotuj w widoczny sposób numer RMA na wielu bokach opakowania wysyłkowego za pomocą markera i wyślij produkt na adres:

MOBIL3 MACIEJ GIEMZA
Żeromskiego 31/7
63-400 Ostrów Wielkopolski
Polska
RMA nr ................

SPOSÓB WYSYŁKI

1. Możesz swobodnie skorzystać z wybranej przez siebie metody wysyłki i kuriera.
2. Mobil3 zaleca uzyskanie potwierdzenia dostawy i numeru śledzenia przesyłki, aby mieć dowód dostawy.
3. Ubezpieczenie jest opcjonalne i może umożliwić złożenie reklamacji w przypadku zagubienia lub uszkodzenia przesyłki.
4. Mobil3 nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki w transporcie. Ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki produktu do Mobil3 oraz przesyłkę zwrotną (koszt przesyłki będzie uwzględniony przy naprawie).

PROCES NAPRAWY

1. Po wysyłce produktu oczekuj na potwierdzenie otrzymania jej przez nasz serwis - zostaniesz powiadomiony o tym przez e-mail oraz sms.
2. Proces naprawy jest indywidualnie określany dla każdego produktu. Zostaniesz powiadomiony o oględzinach produktu i szacunkowym czasie oraz kosztach naprawy. W momencie postępów w naprawie zostaniesz o tym powiadomiony przez e-mail oraz sms. Każdy etap naprawy możesz śledzić na stronie.
3. Z uwagi na ograniczony dostęp do części (brak nowych zamienników) - naprawa może być nie możliwa - zostaniesz o tym powiadomiony i zostaną ci przedstawione różne scenariusze dalszego postępowania w takiej sytuacji np. oczekiwanie na części / wykup produktu przez nasz serwis / rezygnacja z naprawy.
4. W momencie wyceny naprawy masz możliwość ze zrezygnowania z naprawy - ponosisz wtedy koszty diagnozy (100 zł) oraz przesyłki zwrotnej (20 zł)
4. Gwarancja na naprawę jest określona indywidualnie i zostaniesz o tym powiadomiony po okresie naprawy i testach.


Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 782 849 589